fbpx

ציפורניים חלשות ומתקפלות?

בואו נדבר על הסיבות ודרכי הטיפול

פיצול קצוות, ושבירות ציפורניים הם בעיות נפוצות של הציפורניים. הסיבות לכך יכולות להיות מגוונות, כולל יובש, חסר בוויטמינים ומינרלים, נזק משימוש בתכשירים כימיים ועוד. 

הסימנים לפיצול קצוות כוללים סדקים ושברים בקצה הציפורן. ציפורניים שבירות נוטות להתקמט, להתפצל ואף להתנתק מהאצבע. שתי הבעיות יכולות לגרום לכאב, דימום וזיהומים.

כדי למנוע פיצול קצוות וציפורניים שבירות, חשוב לשמור על היגיינה נכונה של הציפורניים והעור סביבן. לא כדאי להרטיב את האצבעות במים יותר מפעמיים ביום ומומלץ למרוח קרם לחות.

1 – שימוש בשמנים מזינים כמו שמן הזנה, שמן קוקוס או שמן זית יכול לעזור לחזק ולשפר את בריאות הציפורן.

2 – כדאי גם לוודא צריכה מספקת של חומצה פולית, ברזל ואבץ שתומכים בצמיחה בריאה של הציפורניים. ניתן לקחת תוספי מזון או לאכול מזונות עשירים בוויטמינים ומינרלים אלה.

3 – במידת הצורך ניתן להשתמש במוצרים לחיזוק הציפורניים הכוללים רכיבים מזינים טבעיים. ישנם גם תכשירים רפואיים שמטפלים בהם במקרים של בעיות ציפורניים כרוניות.

4 – מומלץ גם לעשות מניקור נקי ולמרח לק ג׳ל אחת לשלושה שבועות עם תיקון מבנה אנטומי, דבר שיחזק את הציפורניים.
‏המבנה האנטומי שניצור על הציפורן הטבעית מהווה שכבת הגנה לציפורניים וכך הן מתחזקות ונשמרות.

5 – מומלץ להמנע משימוש יתר בתכשירים כימיים חזקים שמוסיפים נזק לציפורניים.

6 – טיפול נכון ומעקב שוטף אחר בריאות הציפורניים יכולים במקרים רבים למנוע היווצרות של פיצול קצוות וציפורניים שבירות כולנו יודעות כמה דבר קטן כמו ציפורניים יכול להרוס יום שלם, דבר שפוגע באיכות החיים.

 

שמירה על היגיינה נכונה יחד עם תזונה מאוזנת וטיפול נכון בציפורניים אצל מניקוריסטית מוסמכת יספקו את הצרכים לציפורניים בריאות וחזקות.

עגלת קניות
עדכנו כשהמוצר במלאי מייל לעדכון