fbpx

שיווק נכון לעסק שלך בעולם בציפורניים

איך תעשי שיווק נכון לעסק שלך בעולם הציפורניים ? בעצות לשיווק אנחנו אלופות ! ריכזנו במאמר הזה, מספר המלצות שעשויות לעזור לך לקדם את העסק שלך ולקחת אותו צד אחד קדימה.


תבני פרופיל חזק ברשתות החברתיות – המשפט ״מפה לאוזן״ הוא כל כך שנת 2000…היום הכל מפה לאינסטגרם. תפתחי עמוד פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק לעסק שלך ופרסמי באופן קבוע תמונות וסרטונים של העיצובים והעבודות שלך.

בפייסבוק יש המון קבוצות חזקות – תנצלי את הפלטפורה הזאת ותפרסמי בהם. לכל עיר ולעיתים אף לכל שכונה יש קבוצה ייעודית, תאתרי את הקבוצה הרלוונטיות לאזור העבודה שלך ותפרסמי בה.
זה יעזור ליצור מודעות ולמשוך לקוחות חדשות.
השקעי בפרסום ממומן בפייסבוק ואינסטגרם על מנת להגדיל את החשיפה…. ואם אין לך זמן להתעסק בזה את יכולה להחזיק מישהי מתחום השיווק שתעשה את זה בשבילך.
שימי לב לקהל היעד שאת מכוונת אליו בפרסום.

אל תשכחי לדאוג שתהיה לך נוכחות בגוגל – יש לך אופציה לפתוח משתמש בגוגל לעסק שלך! כמובן שתדאגי להוסיף מיקום לעמוד העיסקי שלך באינסטגרם.

מבצעים ושיתופי פעולה – תציעי מבצעים והנחות במיוחד ללקוחות חדשות לדוגמא 20% הנחה בטיפול הראשון. תחפשי שיתופי פעולה מקומיים, למשל עם בתי קפה שיציעו הטבה בציפורניים תמורת קפה או עוגה.

חווית לקוח – תדאגי שהמיתוג וחווית הלקוח יהיו ייחודיים ואיכותיים, זה יסייע מאוד ביצירת לקוחות נאמנים.

שימוש באפליקציות

שימוש בווצאפ ביזנס – יש באפליקציה הזאת, מלא כלים  חינמיים לבעלי עסקים, הודעות אוטומטיות שיכולות להישלח ללקוחות שלך כשאת עסוקה, פרטים עסקיים שאת יכולה להכניס לאפליקציה, קטלוג של טיפולים וקישורים ל-Instagram.

שימוש באפליקציה לקביעת תורים – בנוסף אנחנו ממליצות להשתמש באפליקציה לקביעת תורים, ככה תחסכי לעצמך זמן והלקוחה תוכל לקבוע תור מתי שהיא צריכה בלי לחכות לתגובה שלך מה שיעניק לה שירות לקוחות יותר טוב בסופו של יום.

בהצלחה! נשמח לעזור בכל דבר נוסף שתזדקקי לו.

עגלת קניות
עדכנו כשהמוצר במלאי מייל לעדכון