fbpx

‏מה זה מבנה אנטומי ‏ואיך אנחנו נעשה אותו בצורה נכונה?

‏המושג הנכון לשימוש בטיפול ‏מבנה אנטומי הוא – תיקון מבנה אנטומי.
‏את מכירות את זה זה שלגוף שלנו יש מבנה טבעי? ‏אז גם לציפורן שלנו יש את המבנה הטבעי והמושלם.
‏כשאנחנו אומרות מבנה אנטומי אנחנו בעצם מתכוונות למבנה טבעי של הציפורן. אבל מה לעשות שלא לכולן ‏יש מבנה טבעי מושלם? זו בדיוק הסיבה שאנחנו נבצע ‏תיקון מבנה אנטומי שהוא בעצם ‏תיקון וחיזוק המבנה הטבעי של הציפורניים.

בזמן טיפול של תיקון מבנה אנטומי אצל לקוחה, אנחנו מייצרות שיכבה אשר מיישרת, מתקנת ומחזקת את המבנה טבעי של הציפורן.

‏בדרך כלל את המבנה אנטומי אנחנו מבצעות עם בסיס (ראבר בייס) בסיס סמיך וגמיש.
אבל אנחנו נתקלות גם בתיקון מבנה אנטומי ‏גם בעבודה עם ג׳ל בנייה ופוליג׳ל. שלא תטעו, גם ‏בבניה באקריל המקצועיות מבצעות סוג של תיקון מבנה.

אז איך זה עובד בשיטה קלאסית ?

‏הכל מתחיל מנקודת Apex ‏(אפקס)
זאת בעצם הנקודה הגבוהה ביותר במבנה אנטומי ‏סוג של הגבעה ‏שאנחנו נעשה עם ראבר בייס. את ההגבעה הזו ‏אנחנו נייצר ‏באזור הקוטיקולה ‏לכיוון נקודות הצמיחה.

אז מה השלבים הנכונים לביצוע מבנה אנטומי מושלם

שלב ראשון

תחילה עלייך לבצע הכנה נכונה של הציפורן להנחת הבסיס. ‏מניקור ושיוף צורה נכונה, ‏חשוב לבצע את השלבים האלה בקפידה, ‏בסופו של תהליך השלבים האלה יקבעו את המראה של התיקון שנבצע אחר כך.

שלב שני

‏נבצע החיספוס וניטרול של הציפורן הטבעית, ‏ניתן לחשפש בעדינות את הציפורן בעזרת באפר ‏ולנטרל את הציפורן בעזרת אלכוהול או נייל פרשר.

שלב שלישי

‏נניח פריימר בשיכבה דקה על הציפורן הטבעית בלי לגעת בעור ‏ונמתין כ-30 שניות.

שלב רביעי

נתחיל בתיקון המבנה, ‏העבודה פה מתבצעת כל פעם על אצבע אחת בנפרד ‏וחשוב לא לגעת בעור הלקוחה עם הבסיס. ‏נמרח שיכבה דקה של ראבר בייס ‏וללא ייבוש במכונה ‏ניקח כדור של ראבר בייס מהבקבוק ‏ונניח באזור Apex ‏נמקם את המכחול במקביל לציפורן ‏ונמשוך עד הקצה החופשי את החומר.

‏עכשיו הגיע השלב המאתגר – ‏נהפוך את אצבע הלקוחה כלפי השולחן ‏ונתחיל ליישר ולסדר את המבנה אנטומי כשהאצבע הפוכה ‏בעזרת מכחול דק. אחרי שאנחנו מרוצות מהמראה של המבנה אנטומי ‏והאצבע עדיין ישרה כלפי השולחן, ‏נהפוך את האצבע כלפינו.

שלב חמישי

נמקם את המנורה העגולה שלנו ‏מעל האצבע של הלקוחה ‏ונביט אל תוך הבסיס השקוף, ‏פה אנחנו צריכות לראות השתקפות מדויקת ‏של המנורה אל תוך האצבע. ‏אם השתקפות מאוזנת ויפה ‏זה אומר שעבודה שלנו תמה ‏ונוכל להכניס את הלקוחה ליבוש של 60 שניות במכונה.

‏אזהרה – ‏בשלב זה או בכל שלב אם שורף לקוחה מהמכונה ‏זה אומר שהיא חייבת להוציא את היד בעדינות ולהפוך אותה כלפי הרצפה. ‏לבקש מלקוחה לעשות זאת בעדינות ולהסביר לה טרם הטיפול שזה יכול לקרות. כל עוד שורף ללקוחה ‏היא תשאיר את היד בחוץ בזהירות, ‏ברגע שהפסיק לשרוף ‏הגיע הזמן להחזיר את היד למכונה ‏להמשך ייבוש.

שלב שישי

ברגע שסיימנו עם אצבע אחת אנחנו נמשיך ונעשה את הפעולה הזאת בכל 10 האצבעות.

שלב שביעי

‏ברגע שנסיים את כל 10 אצבעות באותה השיטה, ‏סיימנו את שלב תיקון המבנה אנטומי ונוכל להמשיך למריחת לק כמו שאנחנו מכירות.

לתיקון מבנה אנטומי חשיבות רבה בעבודה שלנו כמקצועיות, כדי למנוע שברים ולאפשר ללקוחות שלנו להאריך את הציפורניים הטבעיות והכי חשוב לייצר מראה שייקי ובריא של הציפורן, גם אם הלקוחה לא ניחנה במבנה ציפורן יפה.

מוזמנות ללמוד לעשות תיקון מבנה אנטומי בקורס הדיגטלי שלנו 

עגלת קניות
עדכנו כשהמוצר במלאי מייל לעדכון