fbpx

מברשות ומכחולים לא רק לציור

השאלה האם בניית ציפורניים וקישוטי ציפורניים זאת אומנות, כבר בכלל לא רלוונטית. הלקוחות מוכיחות כל פעם מחדש שהן נאמנות לטכנאית ציפורניים מקצועית, שמתעדכנת, יודעת להביא את הטרנדים הכי לוהטים וצילומי ציפורניים מרהיבים עם קישוטים מופלאים וציורים עוצרי נשימה בהחלט מבהירים כי זאת אומנות לכל דבר. כדי להגיע לעבודה מקצועית ומרשימה יש לעבוד עם הציוד הנכון והמתאים וכאן תוכלו לקרא על מכחולים.

מכחול מספר 20 ארוך לקישוטים ופרנץ' Rosewood (2)

מתחילים מהבסיס

חלק מהמקצועיות שלכן כטכנאיות ובונות ציפורניים הוא להכיר את הכלים שאתן עובדות איתם. הבנה של איזה מכחול מתאים לאיזו טכניקה, ממה צריך להיות עשוי שיער המכחול, איך מנקים ואיך קוראים למכחול שאת צריכה, יוכיח שאת מקצוענית אמיתית אך יותר מזה יחסוך לך עבודה קשה והוצאות מיותרות.

מכחול מספר 20 ארוך לקישוטים ופרנץ' Rosewood (2)

לא מתפשרות על איכות

כשאתן עובדות עם אקריל או ג’ל אתן צריכות מכחול עם שיער טבעי. השיער הטבעי הוא דוחה אקריל ולכן יהיה לכן קל לאסוף חומר ולאחר סיום העבודה לנקות את המכחול. מכחולי אקריל הם לרוב משיער קוגול ורצוי סיבירי. הצורה שלהם היא בסיס רחב וקצה דק כך שקל לאסוף חומר ובעזרת החלק הרחב לשטח אותו על הציפורן. המכחולים יקרים כי הם נעשים בעבודת יד וחשוב לדעת איך לפתוח אותם. מכחול איכותי יגיע עם דבק ששומר על שיער המכחול שלא ינשור. לרוב יגיעו מכחולי קוגול עם הוראות פתיחה מיוחדות. לעבודה עם ג’ל תוכלו להשתמש גם במכחול עם שיער סינטטי אך הקפידו לוודא שמדובר בשיער סינטטי איכותי ברמה גבוהה.

מכחול מספר 20 ארוך לקישוטים ופרנץ' Rosewood (2)

מכחול לכל קישוט

מכחולי הקישוט הם רבים וגם כאן חשוב להקפיד כי יהיו באיכות גבוהה כדי שלא תנשור שערה ותקלקל לך את כל העבודה שעמלת עליה. המכחולים מאפשרים גם למי שלא ניחנה בכשרון ציור להוציא עבודה מושלמת בתנאי שמתאימים את המכחול המתאים לכל עבודה.

מכחול 00 קצר או ארוך

משמש ליישור של מבנה אנטומי ולקישוט פרנץ.

מכחול 1

משמש לקישוטים, הוא דק וקצר ומאפשר לצייר פרטים קטנים

מכחול אומברה

הקצה שלו יהיה חתוך ולא שפיצי והוא מאפשר פיזור חומר בצורה הדרגתית כדי לקבל את אפקט האומברה.

מברשת אומברה

נראית כמו כדור ספוגי ועוזרת לטשטש את הבדלי הצבע באומברה.

מברשת נצנצים 

זוהי מברשת רחבה האוספת עליה חומר רב ומפזרת אותו על הציפורניים בצורה רחבה.

מכחולי ציור

אפשר למצוא את מכחולי הציור בכמה רמות עובי ואתן צריכות לדאוג שיהיו לכם כמה כדי להתאים את עובי המברשת לאלמנט אותו אתן רוצות לצייר.

רגע!! הכי חשוב!!

Woman nails manicure close up. Nail profi paint white color or french with thin brush.

את המכחולים יש לנקות בסוף כל יום עבודה. חשוב לשים לב באיזה חומר מנקים כל מכחול וכיצד הדרך הנכונה לייבש.

את מכחולי הציור יש לנקות במים בלבד. לבחוש אותם בכוס עם מים ולהניח על מפית נייר נקייה. לא לשפשף מצד לצד אלא להניח על המפית, למחוץ מעט ולמשוך. הקפידו לעשות את זה מספר פעמים ובדקו שלא נשאר צבע במכחול. להניח לייבוש על משטח מאוזן.

את מכחולי הג’ל מנקים באלכוהול של 70% ומעלה. להספיג אותם דרך מיכל או עם פד קטן וגם אותם לנגב על מפית נייר נקייה באותה הצורה. חשוב לשים לב לעבוד בעדינות כדי לא לפגוע בשערות המכחול.

את מכחולי העבודה אנחנו מנקות עם נוזל אקריל בלבד. מערבבות את המכחול בנוזל ושוב מניחות על מפית נייר נקייה, מוחצות בעדינות כדי להוציא את המים ופותחות מעט את שערות המכחול לוודא שלא נשארה אבקה ביניהן. סופגות היטב את המים ומניחות על משטח מאוזן. 

ניקיון המכחולים הוא חלק מעבודתכן וחלק חשוב ביותר. מכחולים לא נקיים יפריעו לכן בעבודה ויקשו עליכן מעבר לעובדה שאינם אסתטיים ולא בריאותיים לעבודה עם לקוחות.

עגלת קניות
עדכנו כשהמוצר במלאי מייל לעדכון