fbpx

סוגי בייסים ומה ההבדל ביניהם

בכדי להתמקצע בתחום הלק ג’ל ועיצוב הציפורניים חייבות להתעדכן כל הזמן. התחרות הולכת וגוברת והלקוחות היום מבינות יותר, בררניות יותר ולא מתפשרות על איכות. חשוב שתהיו הכי מקצועיות שיש, תתעדכנו בחידושים ולא תוותרו על הבסיס. כדי לעזור לכן, אנסה להסביר פה על סוגי הבסיס, חשיבותם, ההבדלים ולאיזה מצבים מתאים כל אחד.

לכל אחת יש ציפורן משלה

בעבר היו בוחרות טכנאיות ציפורניים סוג אחד של חומר לבסיס, היו מזמינות מחברה אחת מסוימת ומטפלות בכל הלקוחות באותו הבסיס. לאט לאט התפתחה המודעות כי יש הבדלים בין סוגי הציפורניים של הלקוחות ובמצב הציפורניים שהלקוחות מגיעות איתן. לצד זה, עוד ועוד חברות נכנסו לתחום ופיתחו בייסים שונים. כיום רווחת ההבנה כי יש להתאים את הבייס הנכון לציפורן ולא בהכרח צריך להתקבע על בייסים של חברה אחת מסוימת. הקווים העיקריים המנחים בבחירת בייס הם מצב הציפורניים של הלקוחה ומה אנחנו עומדות לעשות לה, איזה סוג של עבודה. שימו לב כי מחלקות הפיתוח של החברות המובילות ממשיכות לפתח ולחדש כל הזמן ואתן צריכות להשאר מעודכנות ועדכניות. 

בסיס להארכת ציפורניים

למעשה מדובר בבסיס המתאים לכל עבודה ואפשר להשתמש בו כבסיס לכל דבר ולכל עיצוב ובשילוב עם לק ג’ל צבעוני של כל חברה אחרת. יתרונו המשמעותי של בייס להארכת ציפורניים הוא סמיכותו הגבוהה המאפשרת בניה והארכת ציפורניים ללא תוספות מלאכותיות. הבייס הסמיך מאפשר גם תיקונים של ציפורן שנשברה או שברים בצורת הציפורן. את הבייס מסירים באותה הצורה שמסירים כל לק ג’ל אחר.

בסיס לציפורניים חלשות, נסדקות או מתפצלות

החשיבות בעבודה עם ציפורניים חלשות או בעלות נטייה להתפצלות וסדקים היא בעיקר בהסרת הלק ג’ל והרעיון הבסיסי לא להחמיר את מצב הציפורניים. עבודת ההסרה של בייס מותאם לציפורניים אלה אמורה להיות קלה, עם מינימום שיוף ושפשוף של הציפורן הטבעית. הבייס המתאים לציפורניים חלשות יורד בקלות ויחד עם זאת יגן על הציפורניים הטבעיות ויאפשר עבודה עם כל לק ג’ל צבעוני, גם של חברות אחרות.

בסיס לפיסול וקישוטים

נשים רבות נהנות מעיצוב ייחודי של הציפורניים, קישוטים ופיסולים. עד לא מזמן אפשר היה לעצב ולקשט רק בעזרת חומרים נוספים לאחר עבודת הבסיס. עבודה על לקוחה הייתה לוקחת זמן רב יותר, טכנאיות הציפורניים היו גובות עלויות נוספות ולקוחות החלו לוותר. יצרניות הלק ג’ל והבסיס החלו לייצר בסיס המאפשר יצירת פיסול תוך כדי העבודה והוא מהווה גם בסיס לכל עבודה רגילה אחרת. הסרת הבסיס מתבצעת כמו הסרה רגילה של כל בסיס אחר. 

צבעים ועיצובים

הבייסים מגיעים במספר צבעים המאפשרים שילוב של בסיס וטופ בלבד למראה טבעי ונקי ואפשר למרוח עליהם צבעי לק ג’ל, לעצב ולקשט. בין סוגי הבייסים של המותגים השונים אפשר למצוא גם כאלה המגיעים עם אפקטים כמו עין החתול המקצרים את תהליך מריחת הלק ג’ל הצבעוני או עיצוב הקישוט.

איך בוחרות

הדבר החשוב ביותר בבחירת הבסיס הנכון הוא לבדוק את מצב הציפורניים של הלקוחה, לבדוק האם סובלת מבעיות מסוימות ולאחר מכן בהתאם לבקשת הלקוחה ורצונה בעיצוב כזה או אחר. חשוב שתחזיקו אצלכן מגוון רחב של בייסים בצבעים שונים ושל מותגים שונים כדי להתאים את הבייס המדויק לכל לקוחה ולקוחה. לעתים יש צורך במספר פעמים עד מציאת הבסיס הנכון הספציפי לאותה לקוחה. אל תתייאשו והבטיחו ללקוחה להתאים לה את הלק ג’ל המתאים לה ביותר.

עגלת קניות
עדכנו כשהמוצר במלאי מייל לעדכון