fbpx

איך לרכוש נכון ציוד ואביזרים לקליניקה

אחד הדברים החשובים בניהול סטודיו לעיצוב ציפורניים ולק ג’ל הוא רכישה והצטיידות באביזרים וחומרים. מצד אחד חשוב שתמיד יהיו לך מלאים של הציוד הדרוש, שיהיו לך את החומרים העדכניים והנכונים לעבודה שלך, את הצבעים והקישוטים הטרנדיים ביותר, שהלקוחות לא יפתיעו אותך ואת לא תאכזבי אותן. מצד שני את לא רוצה להיקלע להוצאות מיותרות ולשלם הרבה כסף. ננסה לעזור לך להבין איך עושות את זה הכי חכם, יעיל ובמחיר הנכון. 

חקר השוק והשוואת מחירים

לאחר שניהלת את המלאי שלך ובדקת היטב מה חסר לך, עברת על אתרי הספקים והבנת מה החידושים והטרנדים בתחום הלק ג’ל, את צריכה להשוות בין המוצרים השונים, בחנויות השונות. שימי לב היטב להשוות לא רק את המחיר אלא גם את הכמות. מחיר זול ומפתה יכול להסתיר את העובדה שמדובר בכמות קטנה יותר מאשר בחנויות האחרות ובסופו של דבר תמצאי את עצמך משלמת הרבה יותר על אותו הדבר.

בריאות לפני הכל

חשוב שתשימי לב כי המוצרים שאת קונה הינם מאושרי משרד הבריאות. מוצרים זולים מדיי עלולים להיות לא מקורים או ללא אישור של משרד הבריאות והם צריכים להדליק אצלך נורה אדומה. כדי לוודא מה הם המוצרים המאושרים או האם מוצר מסוים הוא בעל אישור של משרד הבריאות, תוכלי בקלות לבדוק באתר משרד הבריאות:

התנהלות עסקית נכונה

כדי לעקוב אחרי ההוצאות שלך ולקבל עליהן זיכוי במס כהוצאה של העסק, הקפידי לוודא שאת מקבלת קבלות וחשבוניות עבור רכישותייך. אם את קונה באתרים וחנויות שלא יספקו לך חשבונית וקבלה, תתקשי לקבל החזר בגין ההוצאה ותמצאי את עצמך מוציאה כספים מיותרים. שימי לב שבאתרים כמו עליאקספרס אין לך אפשרות לקבל חשבונית, למרות המחיר הזול ותצטרכי לפעול לפי שיקול דעתך במקרים כאלה.

חנויות יציבות ומוכרות

בין אם את רוכשת מוצרים באינטרנט או בחנויות פיזיות, חשוב שהחנות תהיה אמינה, תאפשר לך לבצע החלפות במקרה הצורך, תוכל לתת לך מענה לבעיות ותוכלי לפנות לשירות הלקוחות בקלות. וודאי לפני הרכישה שאת יודעת כיצד יוצרים קשר עם מנהלי החנות או שירות הלקוחות שלהם ושאת מקבלת מענה זמין ומהיר. עלולים לקרות מצבים בהם מוצר מסוים, יתברר כלא מוצלח או לא לשביעות רצונך ותרצי לבצע החלפה או החזרה. חשוב לוודא טרם הרכישה שקיימת אפשרות כזאת.

מוצרים עם אחריות

כשאת עורכת מחקר וסקר שוק על מוצרים כאלה או אחרים, את עלולה להיתקל במוצרים זולים באופן חריג. בררי היטב מדוע המחיר נמוך מהשאר. אולי מדובר במוצר יד שניה, או במוצר שקופסתו ניזוקה אך המוצר תקין. לא תמיד זהו סימן למוצר רע, אבל חשוב שתוודאי כי את מקבלת מוצר תקין, עם אחריות ושירות. נושא האחריות חשוב בעיקר כשמדובר במוצרי חשמל, מכונות שיוף ודברים הנוטים לתקלות וקלקולים.

לא כל זול הוא רע

חלק מהאחריות שלך כבעלת עסק הוא להפעיל שיקול דעת ולהבין את ההבדלים. מוצרים רבים נמכרים תחת שמות שונים, לעתים ממותגים ומפורסמים ולעתים ללא שם. בהרבה מהמקרים מדובר באותו המוצר, שאולי אפילו מיוצר באותו המפעל רק ללא מיתוג. שימי לב ועשי רכישות נכונות.

לסיכום

העסק שלך אמור להיות ריווחי וחלק מהמשוואה הוא לא רק ההכנסות אלא ההוצאות שאת מוציאה מהעסק. זאת משימה לא פשוטה, אך מרגע שתביני איך זה עובד, תכירי את התחום, את החנויות והמוצרים יהיה לך קל לנהל את הוצאותייך בחוכמה.

עגלת קניות
עדכנו כשהמוצר במלאי מייל לעדכון